Gratis Træningsprogram – Sådan træner du din bækkenbund

Vi har sammen med Jordmoder Vivi Hollænder udviklet den bedste og mest let tilgængelige infografik til træning af bækkenbunden. Ved at følge denne vil du lære at udføre de korrekt knibeøvelser.
Ved at følge disse let illutrerede billeder og øvelser som du kan bruge til at opnå den bedste træning af din bækkenbund. Brug den hver dag og få en stærk bækkenbund og opnår et bedre liv

Husk at træningen gælder både mænd og kvinder

Få hjælp til din træning af bækkenbunden

Hent en PDF fil til print på A4 papir

Se infografikken i sin fulde længde her

Bækkenbundstræning - Gratis program

 

5 kommentarer til “Gratis Træningsprogram – Sådan træner du din bækkenbund”

  1. Hej. Jeg er en kvinde på 51 år. Jeg har født 4 børn, der er i alderen. 30 26 24 og 18 år. Jeg synes ikke umiddelbart jeg har problemer med bækkenbunden, og jeg har også styr på den rigtige muskel. Men derfor vil jeg alligevel gerne være med i forsøget, da jeg også har et arb med mange løft, og specielt tunge løft.

    Svar
  2. Jeg har et spørgsmål vedr. træning / øvelse og sex. Er det sådan at jeg skal holde “knibet” når orgasmen kommer, og derved forsøge at holde sæden tilbage? Eller hvordan fungere det med at få bedre og vildere orgasmer?

    Karsten 🙂

    Svar
    • Hej Karsten

      Nej du træner ikke under sex. Her skal du bare nyde. Du træner i løbet af dagen. F.eks. når du går, så kniber du sammen, som når du skal holde på en prut 🙂

      Svar

Skriv en kommentar