Knibeøvelser – Sådan laver du dine korrekt

Knibeøvelser er meget vigtigt for alle. En del har bare brug for mere hjælp end det du helt automatisk gør hver dag og flere gange om dagen: Kniber. Knibeøvelser har mange fordele og derfor undgår du disse normale problemer Underlivet synker ned Du tisser i bukserne Afføringen

Vil du have en stærk bækkenbund ?

At have en sund bækkenbund er måske ikke noget man tænker på når man er ung, men det er det når vi bliver ældre og det gælde ri sær kvinder. Som kvinde kan du med tiden få svære problemer, der både fraholder dig fra sociale arrangementer såvel

Bitten og Borups historie om Bækkenbundstræning, orgasmer og resultater

Efter vores store undersøgelse henover sommeren her på knib.dk har vi fået flere historier ind om hvordan det rent faktisk foregår i virkeligheden. Her vil vi lade Bitten og Borup fortælle deres historie og håber du kan få gavn af at høre om de virkelige resultater og

100 danske kvinder konkluderer – Bækkenbundstræning er nødvendig – og giver øget livskvalitet!

Du opnår færre gener og et bedre sexliv, hvis du træner din bækkenbund, fremgår det af den mest omfattende undersøgelse af bækkenbundstræning lavet i Danmark. Knib.dk gik i begyndelsen af 2014 sammen med loveJoy.dk om at finde ud af, hvor vigtig og ikke mindst effektiv bækkenbundstræning med

Sådan træner du med dine bækkenbundskugler

Det er aldrig for sent at påbegynde træningen og vedligeholdelsen af bækkenbundsmusklen, og et yderst effektivt produkt til træning af den såkaldte ”skjulte muskel” er med bækkenbundskugler. Kuglerne fås i flere materialer, udformninger og vægtstørrelser – og man vælger sine træningskugler ud fra om man er nybegynder,

100 kvinder søges til studie

Hjælp os med at hjælpe mange andre…..! 100 kvinder, der ikke er vant til at træne bækkenbunden, søges til unik undersøgelse af, i hvor høj grad træning med bækkenbundskugler styrker bækkenbundsmusklen. Alle deltagere vil være 100 procent anonyme og modtager hver et sæt gratis bækkenbundskugler.    I samarbejde

Hyppige fysiske gener ved svækket bækkenbund

Hvordan kan man vide, om man har en stærk eller mindre stærk, måske endda en svag og ”syg” bækkenbund? I den forbindelse bør man være opmærksom på diverse symptomer og problemer, specielt mere fysiske gener. Oplever man fx en fornemmelse af tyngde i underlivet, at man er

iTouch – Effektiv træning til den dovne

Der findes naturligvis også rigtig gode muligheder for at træne bækkenbunden, og faktisk også prostata, helt uden at skulle bruge energi på at knibe og spænde. Her kan du vælge iTouch fra samme firma som producerer iEase. Med iTouch bliver der sendt små, elektriske spændinger ud i den

iEase – Et rigtigt træningsapparat til bækkenbunden

Hvis du ønsker et professionelt apparat til træning af bækkenbunden, så er iEase det helt rigtige. Her træner du selv ved hjælp af en oppustelig pude på den vaginale indsats. Der kan tilkøbes flere, så apparatet kan deles, og så er der indbygget træningsprogram i den. iEase har fået

Del dine bækkenbunds tricks

Vi vil rigtig gerne vide meget mere om, hvordan du træner og om dine tricks. Måske træner du på vej til arbejde eller mens du sidder og ser TV.  Måske benytter du specielle produkter eller apparater. Vi vil rigtig gerne vide, hvad der får din hverdag med bækkenbundstræning til at fungere. Det er